Абе той проблеме не е само в паленето, доста по колмпексен е, и обороти играят и въобще - мизерия.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Сутрин от втория път. Защо?
Collapse
X
-
ам да тея с новата инжексия са комплексарки,нещо bosch пак са се осрали,сефте
Comment
-
ама за всичко си има лек............
Comment
-
Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщениеама за всичко си има лек............Alfa 145 1.6 TS 16V '99
Toyota Corolla 1.4 VVTi
Comment
-
Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщениеей са ше ви кажем от де ви идва проблема-не ви държат налягане колите(на бензина),като ги оставите да постоят и им падне налягането и хоп ,не пали от първият път,а от втория,вече има налягане,КАПИШ...............Интересното е че този проблем с паленето от втория път,зимата го няма
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Същият проблем и при мен - палене, обороти, гори повече а не върви. Както беше написал един колега - "като умряла" - много точно определение.
Ходих на диагностика - "всичко е наред пич" и съответните тъпи физиономии с почесване отзад.
Наред наред ама колата не върви...
Проверка налягане на бензина - в нормите.
Хванахме се с бащата и почнахме да проверяваме свещите една по една.
3 от свещите хлабави, а една загоряла (малката на първи цилиндър)
Хванах една шкуркаи позачистих малко.
Затегнахме всичко затворихме капака и о чудо - колата като нова.
Без проблема с паленето и лети....
Навъртях за 10 дни 1000км връщам се в София и.... пак същият проблем.
Звъня на umax, идва и според неговото мнение - или прецакана бубина на 1ви цилиндър или кабелчетата.
Повтаряме процедурата със почистване на свещите.. не че имаше какво да се чисти този път. Почнахме да оглеждаме бубината и забелязахме леко смачкано едно от кабелчетата на тази бубина (смачкано е от горният капак на двигателя).
Прегледахме го... малко изолир... и колеги.. колата е отново жива.
Вече имам около 300км от процедурата проблеми няма.
Ще ми се да отида при Бобо за да я види и той да не би да има нещо друго.
Сега... чакам да направя още 700км за да мина тестовият периодLast edited by ACEHOB; d.m.y г., 21:20.
Comment
-
между другото, на мен на първи цилиндър ми пропуска вода от капачката на маслото (в смисъл влиза вода през дупката на пастмасовия капак, където е капачката на маслото), но не ми се струва да е от това, тъй като не прекъсва колата, а просто не поема, а и дори и да се е събрало вода и да я махна, пак не върви като хората. а от вчера имам и нов симптом - въмжи все едно съм с конусне мога да разбера какво става...
Alfa Romeo 145 1,6 TS 16V 1999 с нова ламбда сонда (дано не е напразно)
Comment
-
Първоначално публикувано от gh0str1d3r Покажи съобщениеКолеги, от както съм взел колата, има един странен феномен, когато е студена, пали от раз, но или гасне веднага, или държи много ниски обороти и не поема. Ако загасне или я загася и запаля втори път, няма проблеми, тръгва от раз. Освен това, понякога държи по-високи обороти, понякога играят, в ниските е абсолютно мъртва иии.... Смених свещите, обаче не можах да намеря по-хубави от Шампиона на ТиН. Не се оправи. Казаха ми сонда, смених я с оригинална, 330 лв. и проблема остана. Дебитомера ми го смениха миналото лято, но тогава остана скапаната сонда и майстора каза, че в нея е проблема, по късно като я смених, се оказа, че май не е в нея... Вариатора ми е много зле, но незнам дали това има връзка с останалото. Ако някой има идеи къде може да се крие мизерията, нека сподели, че ми писна все нещо да не е на ред.
BTW 85% съм сигорен че е от това !
Alfa Romeo 146 1.6 TS '98 - EX ; Alfa Romeo 156 1.9 JTD '00 ; Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v '03 - ex ; Alfa Romeo 166 2.4 20v '04 Alfa Romeo 159 SW 2.4 20v '07
Comment
-
Първоначално публикувано от d1lian Покажи съобщениеЗначи колега до вчера имах същия проблем винаги се давеше 1вия път като я запаля сутрин-гасне веднага и от 2рия път няма проблеми,смених регулатора за налягане на горивото за 66лв и се оправи пали без проблем и не се дави,само че тва с оборотите остана нядявам се да е пак някакъв такъв датчик за по малко от 100 лв и да се оправи и тва и да ми се махне от главата...надявам се да съм ти помогнал.
BTW 85% съм сигорен че е от това !146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от vlado_iv Покажи съобщениеКолега ти ли си го смена регулатора за налягане на горивото за да ме орентираш каде се намира.
Alfa Romeo 146 1.6 TS '98 - EX ; Alfa Romeo 156 1.9 JTD '00 ; Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v '03 - ex ; Alfa Romeo 166 2.4 20v '04 Alfa Romeo 159 SW 2.4 20v '07
Comment
-
Първоначално публикувано от vlado_iv Покажи съобщениеКолега дай малко инфо от каде си го взел регулатора за толкова пари , че тук ми искат 270лв много голяма разлика.
Ето в този сайт влез и ще го намериш http://axm-auto.com/ пише "регулатор налягане гориво" има и снимчица даже.Last edited by d1lian; d.m.y г., 17:26.
Alfa Romeo 146 1.6 TS '98 - EX ; Alfa Romeo 156 1.9 JTD '00 ; Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v '03 - ex ; Alfa Romeo 166 2.4 20v '04 Alfa Romeo 159 SW 2.4 20v '07
Comment
Comment